do kasy suma: 0,00 zł
wyszukiwarka zaawansowana
Wersje językowe
Bestsellery
Bambusowa lampa sufitowa Madam Stoltz
Bambusowa lampa sufitowa Madam Stoltz
439,00 zł
szt.
Szafa domek Agnes
Szafa domek Agnes
689,00 zł
szt.
Biurko MIMO - rozmiary, kolory
Biurko MIMO - rozmiary, kolory
530,00 zł
szt.
Produkt dnia
Przewijak River
Przewijak River
315,00 zł
szt.
Gablotka
Gablotka
1 165,00 zł
szt.
Fotel Timor| Atmosphera
Fotel Timor| Atmosphera
989,00 zł
szt.
Ażurowy fotel Alby- kolory| Atmosphera
Ażurowy fotel Alby- kolory| Atmosphera
499,00 zł
szt.
Naturalny kosz z pokrywą House Doctor
Naturalny kosz z pokrywą House Doctor
139,00 zł
szt.
Reklamacje

Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: sklep@millihome.pl lub drogą pocztową na adres ul. Motylkowa 65g, 04-776 Warszawa.

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Reklamowany towar należy wysłać na adres: ul. Motylkowa 65g, 04-776 Warszawa.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl