do kasy suma: 0,00 zł
wyszukiwarka zaawansowana
Wersje językowe
Bestsellery
Puf ręcznie pleciony wzór ryż koral
Puf ręcznie pleciony wzór ryż koral
229,00 zł
szt.
Hamak - huśtawka ecru
Hamak - huśtawka ecru
395,00 zł
szt.
Drewniany skuter biegowy
Drewniany skuter biegowy
239,00 zł
szt.
Produkt dnia
Szara dzianinowa pościel DOBRANOC
Szara dzianinowa pościel DOBRANOC
345,00 zł
szt.
Tapeta Alice
Tapeta Alice
350,00 zł
szt.
Drewniany skuter biegowy
Drewniany skuter biegowy
239,00 zł
szt.
Dywan ręcznie pleciony wzór miś
Dywan ręcznie pleciony wzór miś
599,00 zł
szt.
Pluszowy puf Rosa
Pluszowy puf Rosa
299,00 zł
szt.
Wiszący fotel hamakowy czarno - biały
Wiszący fotel hamakowy czarno - biały
349,00 zł
szt.
Lampa wisząca mosiądz
Lampa wisząca mosiądz
369,00 zł
szt.
Reklamacje

Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: sklep@millihome.pl lub drogą pocztową na adres ul. Mickiewicza 33, 97-420 Szczerców .

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Reklamowany towar należy wysłać na adres: ul. Mickiewicza 33, 97-420 Szczerców

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
realizacja i wsparcie logo agencja intryga
Sklep internetowy Shoper.pl