do kasy suma: 0,00 zł
wyszukiwarka zaawansowana
Wersje językowe
Bestsellery
Puf ręcznie pleciony wzór ryż koral
Puf ręcznie pleciony wzór ryż koral
229,00 zł
szt.
Hamak - huśtawka ecru
Hamak - huśtawka ecru
395,00 zł
szt.
Drewniany skuter biegowy
Drewniany skuter biegowy
239,00 zł
szt.
Produkt dnia
Szara dzianinowa pościel DOBRANOC
Szara dzianinowa pościel DOBRANOC
345,00 zł
szt.
Tapeta Alice
Tapeta Alice
350,00 zł
szt.
Drewniany skuter biegowy
Drewniany skuter biegowy
239,00 zł
szt.
Dywan ręcznie pleciony wzór miś
Dywan ręcznie pleciony wzór miś
599,00 zł
szt.
Bawełniany dywan w geometryczny wzór
Bawełniany dywan w geometryczny wzór
179,00 zł
szt.
Pluszowy puf Rosa
Pluszowy puf Rosa
299,00 zł
szt.
Reklamacje

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, Sklep jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem za niezgodność z umową sprzedaży towaru zakupionego przez tego konsumenta, w zakresie określonym ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.

Reklamacje dotyczące zamówionych towarów mogą być składane drogą mailową na adres sklep@millihome.pl 

Składając reklamację, prosimy o podanie następujących danych: imię i nazwisko Klienta, adres, dane pozwalające na identyfikację sprzedaży (np. login, numer zamówienia, datę transakcji), przedmiot i przyczynę reklamacji, dane kontaktowe.

Sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

W przypadku pozytywnego rozstrzygnięcia reklamacji Sklep lub w jego imieniu Producent na swój koszt wysyła do Klienta towar wolny od wad lub z usuniętą w rozsądnym czasie wadą. Jeśli naprawa lub wymiana na nowy danego Towaru nie są możliwe Sklep stosownie do złożonego przez Klienta alternatywnego żądania – obniży cenę lub zwróci równowartość ceny Towaru, powiększoną o koszty przesyłki.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
realizacja i wsparcie logo agencja intryga
Sklep internetowy Shoper.pl